Wyobraż sobie... ...pracę, w której jesteś całkowicie niezależny. Sam decydujesz o tym, z kim będziesz pracować, wybierasz dogodne dla siebie godziny pracy. Zwróć uwagę, jak ciekawie byłoby, gdybyś sam określał, czym jest Twój sukces i konsekwentnie dążył do jego realizacji. Myślisz, że to tylko marzenie? Nic podobnego! Już wkrótce to wyobrażenie może stać się rzeczywistością. Wystarczy, że poświęcisz chwilę i poznasz z nami zasady, które poprowadzą Cię do sukcesu.
Przystępując do współpracy z FM GROUP, sam zdecydujesz o tym, na którym polu będziesz działał. Twoja dalsza kariera zależy tylko od Ciebie!
Zamiast czytać możesz również oglądnąć prezentacje w zakładce "Multimedia".
• Krok pierwszy: Bądź swoim pierwszym klientem – oszczędzaj na własnych zakupach aż 30%
Jako Dystrybutor możesz kupować produkty i usługi FM GROUP po niższych cenach.
PRZYKŁAD
Cena produktu w katalogu 33,50 zł
Jako Dystrybutor FM GROUP płacisz tylko 23,45 zł
Oszczędzasz 10,05 zł
Kupując np. 6 sztuk perfum w miesiącu, możesz rocznie zaoszczędzić aż 723,60 zł!
Jak widzisz, już odniosłeś pierwszy sukces – zaopatrujesz się w wysokiej jakości produkty i korzystasz z usług po bardzo przystępnych cenach. Jednocześnie zdobywasz coraz większą wiedzę na temat marki FM GROUP.
Z doświadczenia wiemy, że większość naszych Dystrybutorów nie poprzestała na kupowaniu produktów tylko dla siebie. Kiedy przekonała się o ich wyjątkowości, postanowiła zachęcić do nich swoją rodzinę, przyjaciół, znajomych...
Nawet nie zdążysz zauważyć, kiedy sam staniesz się aktywnym Dystrybutorem, który sprzedaje nasze produkty i usługi innym. Nadeszła pora, aby się do tego przygotować.
• Krok drugi: Sprzedawaj innym, zarabiaj na marży aż 43%
Znasz już produkty i usługi, które oferuje FM GROUP – wiesz, że łączą w sobie dobrą jakość i atrakcyjną cenę. Nadszedł czas, aby pokazać te produkty i usługi innym. To doskonały sposób na to, aby zacząć zarabiać!
Krok drugi to sposób na stworzenie własnego biznesu wspólnie z FM GROUP.
Wiesz już komu zaprezentujesz nasze produkty i usługi? Świetnie! Do realizacji tego zadania posłużą Ci nasze KATALOGI produktów (FM GROUP, FM GROUP MAKE UP, FM GROUP FOR HOME, FM GROUP Mobile) i STARTER, za pomocą którego zaprezentujesz ofertę. Dzięki nim możesz zaoferować swojemu klientowi dokładnie to, czego on potrzebuje i oczekuje.
Kiedy zajmiesz się dystrybucją produktów i usług, Twoim zyskiem będzie marża pochodząca z ich sprzedaży. Wyjaśnimy Ci to na prostym przykładzie:
Twój klient, przeglądając katalog, zainteresował się jednym z produktów, którego cena katalogowa wynosi 54,75 zł.
Ty – realizując zamówienie – zakupujesz produkt po niższej cenie, tak zwanej cenie Dystrybutora. Różnica pomiędzy ceną katalogową, a ceną Dystrybutora to Twój ZYSK BEZPOŚREDNI
PRZYKŁAD
PERFUMY LUKSUSOWE DAMSKIE
Cena perfum w katalogu 54,75 zł
Jako Dystrybutor FM GROUP płacisz za nie 38,33 zł
TWÓJ ZYSK 16,42 zł
Sprzedaż produktów i usług klientom to jednak nie wszystko. Jeśli interesują Cię inne formy zarabiania, zapoznaj się z dalszymi informacjami.
• Krok trzeci: Bądź liderem! Stwórz własną sieć dystrybucji tzw. drzewo
Przed Tobą kolejne ciekawe zadanie i tylko od Ciebie zależy, czy zdecydujesz się na jego realizację. Twoim celem będzie zbudowanie własnej sieci dystrybucji.
Zacznijmy od początku: zbudować sieć dystrybucji to nic innego, jak zachęcić nowe osoby, aby zajmowały się tym samym, co Ty – sprzedażą produktów i usług FM GROUP.
Jeszcze niedawno tworzyłeś swoją listę potencjalnych klientów. Czy wiesz, że część z nich to idealni kandydaci do tego, aby stać się nowymi Dystrybutorami? Nie obawiaj się, że stracisz ich jako swoich klientów – kiedy będziesz ich Sponsorem, oprócz zysku pochodzącego ze sprzedawania produktów będziesz czerpał dodatkowe korzyści wynikające z Twojej nowej funkcji.
Kogo zaprosisz do swojej sieci, zależy od Ciebie. Mogą to być Twoi dotychczasowi klienci, możesz zaprosić także inne osoby – w tej kwestii masz dużą swobodę.
To, ile osób dołączy do Twojej sieci, zależy wyłącznie od Ciebie.
** Budowa Twojej SIECI SPRZEDAŻY **
POZIOMY EFEKTYWNOŚCI:
Poziom efektywności – miara skuteczności działania Twojej grupy określona za pomocą punktów uzyskanych w danym miesiącu.
Sprzedając produkty i usługi firmy FM GROUP, kwalifikujesz się na jeden z poziomów efektywności.
Klasyfikacja
⇒ MAGNOLIA
Poziom efektywności - 3% -> Przedział punktowy 300 - 1199,99
Poziom efektywności - 6% -> Przedział punktowy 1200 - 3599,99
Poziom efektywności - 9% -> Przedział punktowy 3600 - 7199,99
⇒ SREBRNA MAGNOLIA
Poziom efektywności - 12% -> Przedział punktowy 7200 - 11999,99
Poziom efektywności - 15% -> Przedział punktowy 12000 - 20399,99
Poziom efektywności - 18% -> Przedział punktowy 20400 - 29999,99
⇒ ZŁOTA MAGNOLIA
Poziom efektywności - 21% -> Przedział punktowy od 30000 wzwyż
1pkt. = 1,23 zł (1 zł + VAT 23%)
Jeśli chcesz otrzymać prowizję, musisz spełnić jeden zasadniczy warunek: w miesiącu, w którym chcesz ją otrzymać, musisz dokonać zakupu dowolnych produktów lub usług o wartości co najmniej 34,42 pkt.
PRZYKŁAD 1
W danym miesiącu Ty i zaproszone przez Ciebie do współpracy osoby sprzedajecie produkty i usługi o równowartości 300 punktów. Zgodnie z naszą tabelą osiągnąłeś pierwszy poziom efektywności (3%). Otrzymujesz więc dodatkową prowizję – 3% od uzyskanego obrotu.
Obrót Twój i Twojej struktury w pierwszym miesiącu: 300 punktów
Twoja prowizja: 300 pkt. x 3% (Twój poziom efektywności) = 9 zł
9 zł to Twoja dodatkowa prowizja wynikająca z ilości sprzedanych produktów i usług przez Ciebie i Twoją grupę.
PRZYKŁAD 2: Modelowa budowa struktury 6-procentowej
Abyś lepiej zrozumiał zasady wyliczania prowizji, przejdźmy do kolejnego przykładu. Załóżmy, że w Twojej strukturze bezpośrednio pod Tobą (w pierwszej linii) znajduje się 6 osób, a sprzedaż każdej z nich kształtuje się następująco:
Dominik 150 punktów
Paweł 200 punktów
Krysia 250 punktów
Ania 600 punktów
Bartek 700 punktów
Basia 900 punktów
Dodatkowo Ty sprzedałeś produkty lub usługi o minimalnej wartości niezbędnej do uzyskania prowizji – 34,42 pkt.
Suma punktów zgromadzonych przez Ciebie i Twoją grupę wynosi 2834,42. Kwalifikuje to Ciebie na drugi poziom efektywności, wynoszący 6%.
Zwróć jednak uwagę na jeszcze jedną rzecz: trzech Dystrybutorów należących do Twojej struktury (Ania, Bartek oraz Basia) osiągnęło obrót, który kwalifikuje ich na pierwszy poziom efektywności (3%). Oni także otrzymają z tego tytułu dodatkową prowizję.
Przyjrzyjmy się, jak wyglądać będzie rozliczenie sprzedaży Twojej grupy w danym miesiącu w opisanej wyżej sytuacji.
Twój poziom efektywności wynosi 6%. Oznacza to, że otrzymujesz 6% od 34,42 pkt. (za taką wartość punktową sprzedałeś osobiście produkty i usługi).
Za swoją sprzedaż otrzymujesz: 34,42 pkt. x 6% = 2,07 zł
Oprócz prowizji wynikającej z własnej sprzedaży, otrzymujesz także prowizję za sprzedaż w swojej grupie. Przeanalizujmy po kolei dokonania poszczególnych osób: Dominik, sprzedając produkty i usługi, otrzymał za nie 150 punktów. Nie kwalifikuje się on na żaden poziom efektywności, a więc nie otrzymuje on jeszcze dodatkowej prowizji za sprzedaż. Taka sama sytuacja dotyczy także Pawła (200 punktów) oraz Krysi (250 punktów).
Twoja prowizja wyliczona na podstawie ich obrotu wynosi, więc:
Twoja prowizja od sprzedaży struktury Dominika = 150 pkt. x 6% (Twój poziom efektywności) = 9 zł
Twoja prowizja od sprzedaży struktury Pawła = 200 pkt. x 6% = 12 zł
Twoja prowizja od sprzedaży struktury Krysi = 250 pkt. x 6% = 15 zł
Nieco inaczej wygląda rozliczenie pracy pozostałej części grupy, a więc Ani, Bartka oraz Basi. Ponieważ osiągnęli oni określony poziom efektywności (3%) podobnie jak Ty otrzymują oni prowizję od sprzedanych produktów. Ich zysk wynosi:
Prowizja Ani = 600 pkt. x 3% = 18 zł
Prowizja Bartka = 700 pkt. x 3% = 21 zł
Prowizja Basi = 900 pkt. x 3% = 27 zł
W sumie Dystrybutorzy Twojej grupy zarobili dodatkowo aż 66 zł!
Wyliczmy teraz Twoją prowizję w danym miesiącu wynikającą ze sprzedaży Twojej i Twojej grupy:
Ty = 34,42 pkt. x 6% = 2,07 zł
Twoja prowizja ze sprzedaży:
struktury Dominika = 150 pkt. x 6% (Twój poziom efektywności – poziom efektywności Dominika) = 9 zł
struktury Pawła = 200 pkt. x 6% (Twój poziom efektywności – poziom efektywności Pawła) = 12 zł
struktury Krysi = 250 pkt. x 6% (Twój poziom efektywności – poziom efektywności Krysi) = 15 zł
struktury Ani = 600 pkt. x 3% (Twój poziom efektywności – poziom efektywności Ani) = 18 zł
struktury Bartka = 700 pkt. x 3% (Twój poziom efektywności – poziom efektywności Bartka) = 21 zł
struktury Basi = 900 pkt. x 3% (Twój poziom efektywności – poziom efektywności Basi) = 27 zł
W sumie ze sprzedaży Twojej struktury zyskujesz aż 104,07 zł!
Dodatkowo Ania, Bartek oraz Basia także zarabiają. Jak widzisz, na sprzedaży produktów i usług FM można zarobić. Przekonaj się, jak wzrosną Twoje zyski, gdy wejdziesz na wyższy poziom efektywności.
PRZYKŁAD 3: Modelowa budowa struktury 12-procentowej
Załóżmy, że w Twojej strukturze znajduje się bezpośrednio pod Tobą 6 osób i każda z nich w danym miesiącu sprzeda określoną ilość produktów lub usług, za które przyznawane są punkty. Uzyskane ze sprzedaży produktów i usług punkty kształtują się następująco:
Paweł 400 punktów
Krysia 600 punktów
Basia 800 punktów
Bartek 1500 punktów
Dominik 1800 punktów
Ania 4800 punktów
Dodatkowo Ty sprzedałeś produkty lub usługi o minimalnej wartości niezbędnej do wypłaty prowizji – 34,42 pkt.
Suma punktów zgromadzonych przez Ciebie i Twoją grupę wynosi 9934,42. Dzięki uzyskanym punktom znalazłeś się na czwartym poziomie efektywności, wynoszącym 12%.
Zobacz, jak prężnie działa Twoja grupa: wszyscy Dystrybutorzy, którzy się w niej znaleźli, także osiągnęli określony poziom efektywności. Najbardziej efektywnie działała Ania. Na jej koncie znalazło się aż 4800 punktów, co kwalifikuje ją na trzeci, 9-procentowy poziom efektywności. Naprawdę możesz być z niej dumny!
Przyjrzyjmy się zatem, jak wyglądać będzie rozliczenie sprzedaży Twojej i Twojej grupy w danym miesiącu w opisanej wyżej sytuacji.
Twój poziom efektywności wynosi 12%. Oznacza to, że otrzymujesz 12% od 34,42 pkt. (za taką wartość punktową sprzedałeś osobiście produkty i usługi).
Za swoją sprzedaż otrzymujesz: 34,42 pkt. x 12% = 4,13 zł
Oprócz prowizji wynikającej z własnej sprzedaży, otrzymujesz także prowizję za sprzedaż w swojej efektywnie działającej grupie, w której każda z osób osiągnęła pewien poziom efektywności:
Paweł 3%
Krysia 3%
Basia 3%
Bartek 6%
Dominik 6%
Ania 9%
Prowizja przysługuje także członkom Twojej struktury:
Prowizja Pawła = 400 pkt. x 3% = 12 zł
Prowizja Krysi = 600 pkt. x 3% = 18 zł
Prowizja Basi = 800 pkt. x 3% = 24 zł
Prowizja Bartka = 1500 pkt. x 6% = 90 zł
Prowizja Dominika = 1800 pkt. x 6% = 108 zł
Prowizja Ani = 4800 pkt. x 9% = 432 zł
W sumie Dystrybutorzy Twojej grupy zarobili dodatkowo aż 684 zł!
Wyliczmy teraz Twoją prowizję w danym miesiącu wynikającą ze sprzedaży Twojej i Twojej grupy:
Ty = 34,42 pkt. x 12% = 4,13 zł
Twoja prowizja ze sprzedaży:
struktury Pawła = 400 pkt. x 9% (Twój poziom efektywności – poziom efektywności Pawła) = 36 zł
struktury Krysi = 600 pkt. x 9% (Twój poziom efektywności – poziom efektywności Krysi) = 54 zł
struktury Basi = 800 pkt. x 9% (Twój poziom efektywności – poziom efektywności Basi) = 72 zł
struktury Bartka = 1500 pkt. x 6% (Twój poziom efektywności – poziom efektywności Bartka) = 90 zł
struktury Dominika = 1800 pkt. x 6% (Twój poziom efektywności – poziom efektywności Dominika) = 108 zł
struktury Ani = 4800 pkt. x 3% (Twój poziom efektywności – poziom efektywności Ani) = 144 zł
W sumie, dzięki swojej sprzedaży oraz sprzedaży Twojej grupy, zarobiłeś 508,13 zł!
PRZYKŁAD 4: Modelowa budowa struktury 21-procentowej
Przyjmijmy, że jesteś Sponsorem dobrze funkcjonującej sieci dystrybucji, której obrót wyniósł aż 43134,42 pkt. Uzyskane ze sprzedaży punkty poszczególnych osób kształtują się następująco:
Basia 2000 punktów
Paweł 2800 punktów
Ania 5500 punktów
Dominik 6200 punktów
Krysia 9600 punktów
Bartek 17000 punktów
Dodatkowo Ty sprzedałeś produkty lub usługi o minimalnej wartości niezbędnej do wypłaty prowizji – 34,42 pkt.
Uzyskane przez Ciebie i Twoją grupę 43134,42 pkt. kwalifikuje Ciebie na siódmy, 21-procentowy poziom efektywności!
Tak pokaźne obroty będą miały bezpośrednie przełożenie na wysokość prowizji, którą otrzymasz zarówno Ty, jak i Twoja grupa.
Twój poziom efektywności wynosi 21%. Oznacza to, że otrzymujesz 21% od 34,42 pkt. (za taką wartość punktową sprzedałeś osobiście produkty lub usługi).
Za swoją sprzedaż otrzymujesz: 34,42 pkt. x 21% = 7,23 zł
Oprócz prowizji wynikającej z własnej sprzedaży, otrzymujesz także prowizję za sprzedaż w swojej świetnie zorganizowanej grupie, w której każda z osób osiągnęła pewien poziom efektywności:
Basia 6%
Paweł 6%
Ania 9%
Dominik 9%
Krysia 12%
Bartek 15%
W związku z osiągnięciem przez wszystkich członków Twojej grupy określonych poziomów efektywności, prowizja przysługuje także każdemu z nich:
Prowizja Basi = 2000 pkt. x 6% = 120 zł
Prowizja Pawła = 2800 pkt. x 6% = 168 zł
Prowizja Ani = 5500 pkt. x 9% = 495 zł
Prowizja Dominika = 6200 pkt. x 9% = 558 zł
Prowizja Krysi = 9600 pkt. x 12% = 1152 zł
Prowizja Bartka = 17000 pkt. x 15% = 2550 zł
W sumie Dystrybutorzy Twojej grupy zarobili dodatkowo aż 5043 zł
Wyliczmy teraz Twoją prowizję w danym miesiącu wynikającą ze sprzedaży Twojej i Twojej grupy:
Ty = 34,42 pkt. x 21% = 7,23 zł
Twoja prowizja ze sprzedaży:
struktury Basi = 2000 pkt. x 15% (Twój poziom efektywności – poziom efektywności Basi) = 300 zł
struktury Pawła = 2800 pkt. x 15% (Twój poziom efektywności – poziom efektywności Pawła) = 420 zł
struktury Ani = 5500 pkt. x 12% (Twój poziom efektywności – poziom efektywności Ani) = 660 zł
struktury Dominika = 6200 pkt. x 12% (Twój poziom efektywności – poziom efektywności Dominika) = 744 zł
struktury Krysi = 9600 pkt. x 9% (Twój poziom efektywności – poziom efektywności Krysi) = 864 zł
struktury Bartka = 17000 pkt. x 6% (Twój poziom efektywności – poziom efektywności Bartka) = 1020 zł
W sumie, dzięki sprzedaży swojej oraz swojej grupy, zarobiłeś aż 4015,23 zł!